Aku@Jiwang

Foto saya
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Aku hanya mampu membuat keputusan yang mana kau adalah pilihan aku, kau aku cintai dan aku janjikan sebuah kehidupan untuk kita berdua di masa mendatang. Lagi aku janjikan yang aku tidak akan berpaling dari bercinta denganmu, dan aku berjanji juga bahawa aku tidak akan sesekali meninggalkan kamu walau apa sekalipun yang terjadi kerana kau amat aku kasihi.. Aku Berjaji.. Walaubagaimanapun janji2 ini bukan selalu menjadi. Selalulah meminta Darinya untuk dimakbulkan kerana hanya Dia sahaja yang mampu melunaskan segala kemahuan. Benarlah kita ini hanya mampu merancang tetapi Tuhan yang akan menentukannya nanti.. CINTA PERLUKAN KESABARAN.

Khamis, 30 Disember 2010

MENGUBAH SUAI GAMBAR GUNA ADOBE FOTOSHOP

SALAM..

Hai kawan-kawan.. Selamat Datang ke blog aku yang tak seberapa ini. Di bawah ini aku telah sediakan hasil ubah suai gambar menggunakan adobe fotoshop bagi tatapan korang. So.. aku nak kongsi-kongsi la dengan korang,  kan kongsi-kongsi ni adalah perbuatan yang baik betul tak?. Jadi gambar tu aku dah letak dekat bawah tu pandai-pandai  la korang komen. Komen je semahunya  aku tak kesah janji korang puas (jangan kutok dah la huhuhuhu...). Ok selamat mengomen :-)





















Sekian saja dari aku gambar-gambar yang tidak sepertinya ini. Ada masa aku postkan lagi tuk tuntunan korang. Terima kasih diucapkan kerana sudi meluangkan masa bersama saya kali ini. sehingga kita berjumpa lagi di lain posting.

 SALAM..

SEKIAN..

2 ulasan:

  1. wah de jg gmbar wani...
    walau pn wujud insan x kenali d si2...
    pe2 nice pic...
    suka2 sgt2...
    thanks abg yie...
    cyg abg yie lbh...
    muuuaaaahhhhh... :)))))

    BalasPadam
  2. tq wanie coz sudi in blog abe rie,
    tayam dia jugak2...

    BalasPadam