Aku@Jiwang

Foto saya
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Aku hanya mampu membuat keputusan yang mana kau adalah pilihan aku, kau aku cintai dan aku janjikan sebuah kehidupan untuk kita berdua di masa mendatang. Lagi aku janjikan yang aku tidak akan berpaling dari bercinta denganmu, dan aku berjanji juga bahawa aku tidak akan sesekali meninggalkan kamu walau apa sekalipun yang terjadi kerana kau amat aku kasihi.. Aku Berjaji.. Walaubagaimanapun janji2 ini bukan selalu menjadi. Selalulah meminta Darinya untuk dimakbulkan kerana hanya Dia sahaja yang mampu melunaskan segala kemahuan. Benarlah kita ini hanya mampu merancang tetapi Tuhan yang akan menentukannya nanti.. CINTA PERLUKAN KESABARAN.

Isnin, 20 Disember 2010

LAWAK MENGENA

SALAM..
Hai kawan-kawan.. 
Selamat Datang ke blog aku.Di bawah ini aku telah sediakan satu cerita kartun lawak untuk tatapan korang (tah lawak ke tidak). So.. aku nak kongsi-kongsi la dengan korang, kan kongsi-kongsi ni adalah perbuatan yang baik betul tak?. Jadi gambar tu aku dah letak dekat bawah tu pandai-pandai  la korang komen. Komen je semahunya
 aku tak kesah janji korang puas (jangan kutok dah la huhuhuhu...). Ok selamat mengomen :-)

 GAMBAR 1



GAMBAR 2


GAMBAR 3


GAMBAR 4


HAHAHAHAHA...

Terkena tak?
hahahahaha..., ala saje nak gurau2 jangan la marah ya. tak baik tau marah-marah nanti cepat tua. Ada masa aku postkan lagi tuk tuntunan korang. Jika ada silap kata dan bahasa
tu korang janganlah ambil hati, sebab setiap yang tersinggung itu
jika anda sabar banyak hikmahnya. terima kasih diucapkan kerana sudi meluang masa
bersama saya kali ini. sehingga kita berjumpa lagi di lain posting.

 SALAM..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan