Aku@Jiwang

Foto saya
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Aku hanya mampu membuat keputusan yang mana kau adalah pilihan aku, kau aku cintai dan aku janjikan sebuah kehidupan untuk kita berdua di masa mendatang. Lagi aku janjikan yang aku tidak akan berpaling dari bercinta denganmu, dan aku berjanji juga bahawa aku tidak akan sesekali meninggalkan kamu walau apa sekalipun yang terjadi kerana kau amat aku kasihi.. Aku Berjaji.. Walaubagaimanapun janji2 ini bukan selalu menjadi. Selalulah meminta Darinya untuk dimakbulkan kerana hanya Dia sahaja yang mampu melunaskan segala kemahuan. Benarlah kita ini hanya mampu merancang tetapi Tuhan yang akan menentukannya nanti.. CINTA PERLUKAN KESABARAN.

Selasa, 22 Mei 2012

sayang..

bukan niatku melemparkan amarah ini padamu
semestinya harus kau mengerti mengenaiku
keterbatasan sabar aku dalam mengendali diri aku
kau selalu mengapikan cerita yang lapok dulu
sedang berapa kali telah ku jawap padamu
perkara yang dulu bukan silapku
kecemburuanmu telah menutup kebenaran itu
dan aku berkehendakkan kau berfikir dulu
sebelum melaksanakan kata bicaramu
...
tidak pernah terlintas dalam diri ini
menduakan cinta mu insan yang paling dikasihi
dan berlaku perbalahan itu hanya mahu menguji
setakat mana kekuatan kasih di hati
usah dibimbangi jodoh akan pergi
kerana itu sudah suratan ilahi
apa yang penting adalah kekuatan diri
dalam menempuh badai yang berduri
dengan semangat tekat tanpa henti
insyaAllah Tuhan pasti akan memberkati..

jangan terlalu cemburu sayang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan