Aku@Jiwang

Foto saya
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Aku hanya mampu membuat keputusan yang mana kau adalah pilihan aku, kau aku cintai dan aku janjikan sebuah kehidupan untuk kita berdua di masa mendatang. Lagi aku janjikan yang aku tidak akan berpaling dari bercinta denganmu, dan aku berjanji juga bahawa aku tidak akan sesekali meninggalkan kamu walau apa sekalipun yang terjadi kerana kau amat aku kasihi.. Aku Berjaji.. Walaubagaimanapun janji2 ini bukan selalu menjadi. Selalulah meminta Darinya untuk dimakbulkan kerana hanya Dia sahaja yang mampu melunaskan segala kemahuan. Benarlah kita ini hanya mampu merancang tetapi Tuhan yang akan menentukannya nanti.. CINTA PERLUKAN KESABARAN.

Ahad, 6 Mei 2012

RENUNGAN ASJ


SELISIH FAHAM DALAM HUBUNGAN ITU ADALAH PERKARA BIASA BAGI PASANGAN YANG SEDANG BERCINTA. KADANGKALA IA JUGA MEMBANTU KE ARAH HUBUNGAN YANG LEBIH RAPAT SELEPAS BERBAIK BAIK KELAK.
*SEDANGKAN LIDAH LAGI TERGIGIT INIKAN PULA PASANGAN YANG SEDANG BERKASIH SAYANG*. 



USAHLAH KAU MENYITAAINYA LAGI JIKA HATIMU SERINGKALI MENCURIGAI SIDIA. PERLAKUKANLAH CINTA ITU SEIRING DENGAN HATI YANG IKHLAS. CARILAH CINTAMU YANG SEBENAR YANG HATIMU INGINKAN.
*TIADA GUNANYA BERCINTA KALAU HATIMU TIDAK MERASA PUAS DAN SERING BERADA DALAM KETAKUTAN. TAHAP KEPERCAYAANMU KEPADA PASANGANMU SANGAT LEMAH. PERCAYALAH, KAMU TIDAK AKAN MERASA NIKMAT SEORANG PENCINTA YANG SEBENAR-BENARNYA. LAKUKANLAH SESUATU ATAU CARILAH PASANGANMU YANG KAU SENDIRI MERASAI KEBAIKANNYA*
( BELAJARLAH MEMPERCAYAI PASANGAN KERANA TIADA SIAPA YANG TIDAK PERNAH MEMBUAT SEBARANG KESILAPAN )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan